BERLIN - Reisverslagen van Deana Vranken - WaarBenJij.nu BERLIN - Reisverslagen van Deana Vranken - WaarBenJij.nu
BERLIN

Ik denk dat ik dezelfde droom heb, als veel mensen die gebruik maken van deze site: ik wil reizen, de wereld zien! En wat is een mooier begin hiervan, als een jaar stage in het buitenland?

In eerste instantie ging mijn voorkeur uit naar een stage in India, helaas werd dit wegens de gevaarlijke omstandigheden afgekeurd. Vervolgens kreeg ik van school de volgende mogelijkheden aangeboden: vijf maanden stage in italië (Parma), Curaçao, of 5/10 maanden stage in Duitsland (Berlijn).

Gekeken naar de mogelijkheden die de stad te bieden heeft voor studenten, is mijn keuze gevallen voor Berlijn. Ik heb een sollicitatiebrief geschreven naar die Alice Salomon Hochschule en kreeg vrij snel te horen dat ik was aangenomen: mijn avontuur was officieel!

Recente Reisverslagen:

30 September 2013

let's GO!
Deana

Actief sinds 12 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2106

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 31 Juli 2014

BERLIN

Landen bezocht: